2010/04/07

Halhatatlanok felvonulása :)


" A következő pillanatban - a történelem során először - Kinevane kastély bejárati ajtaját valaki - berúgta. Lachlain előtt egy ragyogó arcbőrű és hegyes fülű törékeny, szőke nő állt. A férfi bambán a beesett ajtóra bámult, majd ismét a nőre.
- Pilates - válaszolt a nő és vállat vont.
- Regin, ha nem tévedek."

Lachlain, a klán félelmetes fejedelme több ezer éve keresi azt a nőt, aki a legenda szerint lecsillapítja forrongó dühét. Lachlain maga a tökéletes férfi: gyönyörű, okos, szenvedélyes, de elátkozott, aki minden teliholdkor vérfarkassá változik. Egy nap Párizsban rátalál egy diáklányra, aki szülei halálának ügyében nyomoz, és bár ösztönei azt súgják, hogy Emma az igazi, mégis minden porcikája tiltakozik ellene. A titokzatos lány ugyanis vámpír, a vérfarkasok ősi ellensége. Lachlain mégsem bírja legyőzni a vér szavát, elrabolja a lányt, és ősi birtokára viszi. Útjuk során nemcsak Emma szerelmét kell kivívnia, hanem az őket üldöző vámpírokat is le kell győznie, akik maguknak követelik a lányt mint fajtájának utolsó képviselőjét...


Kresley Cole: Vámpíréhség - Halhatatlanok alkonyat után

Kedvenc szereplők: Regin, Nix, Lucia

Kicsit szégyellem magam, mert már októberben kölcsönkaptam Nimától, de csak mostanra sikerült elolvasnom. Bevallom, első nekifutásra megijedtem a könyvtől. Túlságosan durván indított ahhoz, hogy felülmúlja az eddig olvasott, silány vámpír/paranormális "regényeket". Azonban, valami okból, hazahoztam a szünetre, hátha most lesz kedvem nekigyürkőzni. És a tegnapi nap folyamán nekiálltam. És kellemesen csalódtam!!! A vártnál sokkalta jobb volt, sőt. A sztori sablonos, azonban a világ, amiben az egész játszódik ötletes. A valkűrök, démonok, lykae-k, vámpírok egy cselekményben való megjelenítése nem rossz. A végére pedig a szívemhez nőtt a két főszereplő és a valkűr-csajszik.

SPOILER!!!!
Bár túlzás volt belevinni a Star Wars nagyjelenetet: "Én vagyok az apád...". Sablonos, na!
SPOILER VÉGE!!!!

És számomra túl gyors volt a végjáték lebonyolítása.
Utánajártam, és csalódottan vettem észre, hogy a folytatások másokról szólnak. Jó, igaz, ne húzzunk le több bőrt Emma és Lachlain történetéről, de azért mégis ahhoz szokott az ember (Anita Blake, True Blood, ...), hogy a szereplők maradnak, csak a cselekményszál változik. És, ha már ennyire megtetszett a stílus meg a szereplőgárda, gondoltam megvásárolom a folytatást, de úgy döntöttem, inkább nem. Majd kölcsönkérem valaki jóindulatú könyvmolytól (asszem a húgom barátnőjének megvan...). :D
"Szexi és eredeti", írja Heather Graham (tudja Isten, ki az...), és ezzel egyet kell értenem. Mert valóban szexi és eredeti. De más nem nagyon mondható el róla. Egyszer elolvasható, élvezhető, de punkt. Örülök, hogy azért pénzt nem áldoztam rá, így majd többet vásárolhatok a Könyvfesztiválon!!!! :D

3 megjegyzés:

  1. jó sokat vártál vele, hogy elolvasd.:D

    VálaszTörlés
  2. háááát... igen :D de megérte elolvasni, és majd valamikor visszaszolgáltatom! :))))

    VálaszTörlés
  3. oké, majd összetalálkozunk.:)

    VálaszTörlés