2009/06/17

Second - hand - Club


Legalább annyira felvillanyozott a Second-hand-Club ötlete, mint a Könyvklubé. Így elérkezett az én időm is, hogy feltegyek egy listát a könyvekről, amiket szívesen cserére bocsátanék. Van köztük néhány angol is, ha valaki nyelvet akar tanulni. :P Egyébként mindegyik könyv kiváló állapotban van. :D

Voila:


Laurell K. Hamilton: The Harlequin; Blue Moon

Passuth László: Fekete bársonyban (régi)

Honoré de Balzac: Elveszett illúziók - Kalandor (két kötetes, régi)

Kertész Imre: Sorstalanság

Swift: Gulliver utazásai (régi) ELKELT!

Hesse: Demian ELKELT!

Egyenlőre ennyit tudtam most mondani, de majd még n
ézelődöm.


Más SHC tagok listája:

janeeyreelete

Christina

Mademoiselle

Nima

Joeymano

alternati

Amadea

Nani Zitus

Lobo

Csenga

Picurka

Fairybug

5 megjegyzés:

  1. Szia, Swift engem tényleg érdekelne, de csak akkor ha minden utazás benne van, és nem "az ifjúság számára átdolgozott kiadás", mert ez is olyan mint a Robinson, évtizedek óta lesumákolják belőle a lényeget. Megtennéd kérlek hogy megnézed benne ezeket az adatokat? Már persze csak akkor, ha van olyasmi, ami érdekel téged az én listámról :-)

    VálaszTörlés
  2. már írtam hozzád is, de akkor ideírom az adatokat: Filléres Klasszikus regények
    fordította: Pálóczi Horváth György
    tartalomjegyzék: 1. Utazás Lilliputba
    2. Utazás Brobdingnagba
    3. Utazás Laputába, Balnibarbiba, Luggnaggbe, Glubbdubdribba és Japánba
    4. Utazás a Nyihahák országába
    a könyv eléggé régi, a kiadás éve nincs rajta, de nem szakadt és olvasható az írás is :)

    VálaszTörlés
  3. halihó!

    írtad nálam, hogy érdekelne az Apuleius-os könyv. körbenéztem, és lehetne szó cseréről, amennyiben valamelyik Anita Blake szabad még. :)

    VálaszTörlés
  4. lehet róla szó csak írj az emailemre egy levelet a címedről, stb
    melyik anita kellene? mindkettő megvan még :D

    VálaszTörlés
  5. biztos csak túl szőke vagyok, de nem tudom, hol keressem a mailcímed :D
    inkább itt az enyém: fairybug88(kukac)gmail.com, erre írhatsz, és megbeszéljük a részleteket. :)

    amúgy sztem a Blue Moon lesz a nyerő. :)

    VálaszTörlés