2010/04/01

Díjacska :D


Nagyon kedves díjat kaptam Picurka13-tól!!! De amilyen bamba voltam, csak most vettem észre, de most kiteszem, így, utólagosan. :D

Tennivalók:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.



Sajnos, ahogy így elnézegetem, nincs már, kinek továbbadni a díjat, de azért még próbálkozom a kereséssel. :D

Éééééés.... ím, a 7 dolog magamról!!! :
1. Imádok olvasni, és bárhol, bármikor képes vagyok rá!!! XD
2. A filmek a másik szenvedélyem, no meg a sorozatok :P
3. Most Szegeden lakom, mert ide járok egyetemre, és egyszerűen rajongok az itteni életért, és az új barátaimért.
4. Nagyon ellustultam az utóbbi időben. :( Keveset blogolok, olvasok és írok.
5. Zene nélkül mit érek én!!!!
6. Néha nagyon hóbortos vagyok, és egy NAGY gyerek!!!
7. Kicsit szenilis vagyok... Na jó, valljuk be, nagyon az vagyok. :D

Hmmmm... most olyan bloggereket nevezek meg, akiket rendszeresen olvasok, de már bizonyára megkapták ezt a díjat többször is. :))))
Amadea, Nima

1 megjegyzés:

  1. Köszönööm (remélem, most átmegy a komment), és ebben a tekintetben ne tessék lustálkodni:)

    VálaszTörlés